onsdag 16 maj 2012

Liseberg!

Hejsan!
Va hemma idag också :/ det går ju alldrig över detta asså!
Har vart sjuk i 3 veckor nu..
Men jag orkar iallafall dra mig upp för Liseberg imorn :) ´´ hehe..
Med Sara, Elvira och Veronika :D
Så får la vi se om jag uppdaterar imorgon? får la hoppas det ;)

















Buuuuuuu!

tisdag 15 maj 2012

Hello!
Kom nyss hem från en super mysig moped tur med min söta lilla
Sara <3 :)
Är suuper taggad inför engelska provet imorn :) ``  Nooot! ´´
men vad ska man göra? ;)
Nu ska jag och mamma mumsa på lite strawberrys :D













Gott ^^.

måndag 14 maj 2012

Hej :)
Sitter i sängen och pluggar engelska.
Ska nog till skolan imorn, men all den här förbannade hostan ( Arg! )
Men vad ska man göra? halstabletter funkar ju inte..
Och inte te heller :( Men det är gott iallfall ^^.
Vad tycker ni om min nya header?
Den förra va ju inte så gammal, hehe :)
Men det var bara så länge.
Här kommer dagens bilder!



















Detta är inte alla bilder från idag!
Dom här är redigerade :)
Hare gött!

14-Maj


Tjenare tjenare!
Ligger hemma i soffan idag och hostar :(
Senare hoppas jag att Julia ska komma så att jag kan ta kort på henne till 
vårat bildarbete.
Vi ska få A ( = MVG! )
Lite bilder :)





Hare gött!





söndag 13 maj 2012

Nämen! :)

Nämen Hejsan :)
Det var ju längesedan.
Typ tre månader `` Heehe ´´
Ja, vad ska jag ursäkta mig för? Jag gör ju alltid det, men inget händer!?
Jag har bara inte riktigt orkat, eller haft tid.
Men nu, Har jag iallafall bestämt mig för att ta upp bloggen igen :D
Jippie!
För att jag har inskaffat mig en systemkamera :)
Så nu blir det bilder serrö ;D

Åå justde, jag konfirmerades i går :) Det va kul!



















Ha de gött nu!