fredag 10 augusti 2012

Man kan va vacker även om man är sjuk!


10-augusti!

Hej!
Är fortfarande sjuk.
Jag är jätte hungrig men jag vill inte äta för att det känns som att
all mat ska komma upp.
Ingen aptit. Jätte jobbigt :(
Svettas och snörvlar, hostar och snyter mig hela tiden.
Men jag gör det man ska göra när man är sjuk, Spelar sims och kollar på tv.
Mamma och pappa vill att vi ska åka till Helsingborg imorgon.
Emil och pappa vill åka ut och fiska.
Jag hoppas verkligen att jag är lite piggare imorgon så jag och mamma kan shoppa lite
och så.
Men som det känns nu så tror jag inte att jag blir bättre imon :(



torsdag 9 augusti 2012

Sjukt trött.

Hej!
Jag har typ sovit en stund nu, och känner mig inte ett dugg bättre.
Feber och svettig, inte kul kombination :(
Ska se Hawaii five-0. Det är så himla bra.
Spännande.
Nu hoppas jag bara att jag blir frisk.
För skolan börjar ju om mindre än en vecka, och det vore ju så pinsamt att inte komma till
skolan första dagen.
Fast det vore ju skönt och så, men tror inte det. Haha :(
Det är så tråkigt att skolan börjar, sommarlovet har gått alldeles för fort.
Känns knäppt att jag börjar 9-onde klass.
Känns som att man bara går i sjunde klass fortfarande.
Och så ska man ju typ välja till gymnasiet också.  
Tänker mycket på det, men jag tror att jag ska gå turism eller något sånt.
Jag vill gärna jobba i typ London eller något och bo där och träffa en fin brittisk kille ;)
Det är typ lite av en dröm som jag har ^^



 '



Vill ha!



1 & 3 år från jeffrey campell och den i mitten är från nowhere.

Japp, nu kör vi!

Hej!
Nu kör jag igång.
Är sjuk, så jag hinner blogga mycket nu ;)