söndag 13 januari 2013

13-Januari!


Hej!
Idag ska jag dra iväg till kungsmässan med Elvira.
Vi ska shoppa, och så ska jag kolla på en ipad :)
Nu blir det frulle.
Puss ♥
 
 

lördag 12 januari 2013

12-Januari!


Hej!
Nu var det typ en vecka sedan, eller?!*
Känner mig så himla slarvig och lat.
Men veckan har väll vart helt okej, förutom att skolan börja och lite sån skit ;)
Igår så sola jag för första gången!
Fasst jag sola i 5min, men det var ju så läskigt men 
jag skulle ha solat typ 12min, stod det i tabellen. Haha!
Men jag vill sola igen för det blev ju ingen färg liksom och det är ju det som är meningen..
 
Men jag känner att jag ska andvända mina stativ idag som jag fick från farfar. 
Min farfar är så himla snäll ♥
 
 
Den här blomman har jag fotat i danmark!
XoXo..

onsdag 2 januari 2013

tisdag 1 januari 2013

2013!


Hej!
Igår så hade vi det jätte mysit, vid 12 slaget kollade
vi på raketerna och drack pomac.
 
Nu äntligen är det ett nytt år, och jag känner att detta året kommer
att bli välldigt bra!
Jag ska på språkresa till torquay och jag ska börja i gymnasiet.
Och nu känner jag faktiskt att jag kan göra typ allt! :D
Och det är en awsome känsla. ♥