måndag 14 maj 2012

14-Maj


Tjenare tjenare!
Ligger hemma i soffan idag och hostar :(
Senare hoppas jag att Julia ska komma så att jag kan ta kort på henne till 
vårat bildarbete.
Vi ska få A ( = MVG! )
Lite bilder :)





Hare gött!





söndag 13 maj 2012

Nämen! :)

Nämen Hejsan :)
Det var ju längesedan.
Typ tre månader `` Heehe ´´
Ja, vad ska jag ursäkta mig för? Jag gör ju alltid det, men inget händer!?
Jag har bara inte riktigt orkat, eller haft tid.
Men nu, Har jag iallafall bestämt mig för att ta upp bloggen igen :D
Jippie!
För att jag har inskaffat mig en systemkamera :)
Så nu blir det bilder serrö ;D

Åå justde, jag konfirmerades i går :) Det va kul!



















Ha de gött nu!

torsdag 29 mars 2012

running :-)

hej bloggen :-)
jag är sjuuukt ledsen att jag inte har uppdaterat, på jag vet inte hur länge, typ tre veckor eller något o_O
men aa, som sagt sjuuk ledsen för det :-/
men idag har jag vart i skolan, en vanlig dag typ ;-)
men just nu gör jag min trista SV läxa :-/
och jag kom hem från en mysig tränings runda precis.
Ha det bra / julia :-)


söndag 11 mars 2012

Så himla guligt ^^

Heej :-)
Idag blir det en mysig dag med sofia, Och alla kattungarna.
I kväll blir det film o mys ^^.