Tjenare tjenare!
Ligger hemma i soffan idag och hostar :(
Senare hoppas jag att Julia ska komma så att jag kan ta kort på henne till
vårat bildarbete.
Vi ska få A ( = MVG! )
Lite bilder :)
Hare gött!
hej bloggen :-)
jag är sjuuukt ledsen att jag inte har uppdaterat, på jag vet inte hur länge, typ tre veckor eller något o_O
men aa, som sagt sjuuk ledsen för det :-/
men idag har jag vart i skolan, en vanlig dag typ ;-)
men just nu gör jag min trista SV läxa :-/
och jag kom hem från en mysig tränings runda precis.
Ha det bra / julia :-)
Heej :-)
Idag blir det en mysig dag med sofia, Och alla kattungarna.
I kväll blir det film o mys ^^.