Hej!
Mors-dag idag ju :)
Mysigt.
Det har vart lite si sådär med uppdateringen i hälgen va?,
Men jag har haft fullt upp hela hälgen!
Men i gengäld så ska jag lägga upp massa bilder från hälgen istället.
Det är så jobbigt att skriva allting ;)
Från fredag till söndag..
Älskar er allihopa <3
Hare gott!
söndag 27 maj 2012
torsdag 24 maj 2012
24-maj!
Hej!
har vart i skolan idag.
Så sjuukt gott väder det va idag asså :)
Imon blir det lite kalas hemma hos Michelle, hon fyller ju år!
Grattis Michelle <3 :D
ska sova över och kolla på lite film. Och vi kanske ska bada. Jippie!
Får la se om jag uppdaterar imon?
Ha det gött ;)
Klaga inte på att jag lägger upp bilder med blommor på hela tiden, jag tycker ju att dom är fina :)
har vart i skolan idag.
Så sjuukt gott väder det va idag asså :)
Imon blir det lite kalas hemma hos Michelle, hon fyller ju år!
Grattis Michelle <3 :D
ska sova över och kolla på lite film. Och vi kanske ska bada. Jippie!
Får la se om jag uppdaterar imon?
Ha det gött ;)
Klaga inte på att jag lägger upp bilder med blommor på hela tiden, jag tycker ju att dom är fina :)
onsdag 23 maj 2012
Elaines bal!
Åh så himla fin hon va asså!
Klänningen, allt :)
Jag lägger upp bilderna idag istället...
Man blir ju lite avis faktiskt..
Men Så söta :D
Hare gött!
Klänningen, allt :)
Jag lägger upp bilderna idag istället...
Man blir ju lite avis faktiskt..
Men Så söta :D
Hare gött!
23-maj!
Hejsan!
Så go dag idag asså.
vi börja vid halv 9, och sluta typ vid kl.11! :D
Vi hade ju friluftsdag, som jag skrev igår.
Det gick jätte bra!
Och det var super bra för att nu är jag jätte förberädd för sommarens paddlings weekend ;)
Med Mej :) Sara, Veronika, Michelle, Elvira och Elaine.
Och på tal om Elaine, så ska jag fota henne idag för hon har sin student bal idag :D
Hon kommer va så fin ^^
kolla hennes blogg! http://www.tillplattad.blogspot.se/
hon har nog inte uppdaterat på ett tag, men ändå ;)
Kommer la kanske lägga upp bilderna imorgon!
Ha det gött!
Så go dag idag asså.
vi börja vid halv 9, och sluta typ vid kl.11! :D
Vi hade ju friluftsdag, som jag skrev igår.
Det gick jätte bra!
Och det var super bra för att nu är jag jätte förberädd för sommarens paddlings weekend ;)
Med Mej :) Sara, Veronika, Michelle, Elvira och Elaine.
Och på tal om Elaine, så ska jag fota henne idag för hon har sin student bal idag :D
Hon kommer va så fin ^^
kolla hennes blogg! http://www.tillplattad.blogspot.se/
hon har nog inte uppdaterat på ett tag, men ändå ;)
Kommer la kanske lägga upp bilderna imorgon!
Ha det gött!
tisdag 22 maj 2012
22-maj!
Hej!
Har vart vid sjön och fiskat :)
imon blir det friluftsdag.
Får hoppas det går bra ;)
Här kommer lite bilder!
En gädda fick vi, men den slet sig :(
Hare gött ;)
Har vart vid sjön och fiskat :)
imon blir det friluftsdag.
Får hoppas det går bra ;)
Här kommer lite bilder!
En gädda fick vi, men den slet sig :(
Hare gött ;)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)