onsdag 6 juni 2012

Fest igår :)































Tack alla goa tjejer :)
riktigt kul!

6-juni!

Hej!
Jag och Elvira fotade lite igår, i min avslutingsklännig.
Lite fina bilder ^^
skulle ju egentligen till kungsmässan idag. Och köpa en jeans jacka och hår-maskara.
Men det blev inte så.
Här kommer bilderna från igår :)








Ha det så bra! 

tisdag 5 juni 2012

5-juni!

Hej!
Nu är det bara 0 skoldagar kvar i åttonde klass :D
Så himla skönt.
Va på lseberg i söndags igen, jag fick gratis billjeetter av min kompis Sara, för hennes
lillasyster är sjuk :(
det var s¨å hämskt för det vara massa sjuka barn som satt i rullstol och hade slangar i näsan
och inget hår på huvudet.
Uppdaterar hemma igen sen.
hej då!

söndag 27 maj 2012

27-maj!

Hej!
Mors-dag idag ju :)
Mysigt.
Det har vart lite si sådär med uppdateringen i hälgen va?,
Men jag har haft fullt upp hela hälgen!
Men i gengäld så ska jag lägga upp massa bilder från hälgen istället.
Det är så jobbigt att skriva allting ;)
Från fredag till söndag..

















Älskar er allihopa <3
Hare gott!