torsdag 30 augusti 2012

Prao fixat!

Hey!
Riktigt chill idag.
3 lektioner, lunch och sen bowling+fika ^^
Riktigt gött.
Sen efter skolan drog jag iväg med moppen och fixa det sista med prao platserna.
En vecka på dagis och en vecka på restaurang.
Imorgon blir det lite tjej kväll med mina söta flickor ^^
God mat och fin fint sällskap.
Tyckte ni att mitt hår blev fint?
Jag är själv riktigt nöjd :)



onsdag 29 augusti 2012

On our way home!

Hola amigos!
nu är vi på väg hem från en kul tur på liseberg. Men det var väldigt mycket folk då det var typ 30 min. kö överallt :/
Men annars så va det kul ^^

Liseberg!

hey!
nu är jag på väg till liseberg med Sara.
Har blivit med bjuden av Sara :)
Det är typ 4 gången jag är på liseberg nu bara på sommaren.
Men det är ju kul, och man får ju passa på när det är gratis ;)
Hörs senare!

tisdag 28 augusti 2012

Tummen upp!




Visst blev det bra!?

Lila!

Hola amigos!
im very exited, idag ska jag färga
dip dye :)
Jag och Sara ska ha lila. Jag har väntat jätte länge på detta och det ska bli så kul !
Nu vill jag bara hem, vi har typ 2 och en halvtimmes lång håltimma :/
Så himla onödigt.
Jag uppdaterar när håret är klart!
Haha! seya....